Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Зорій Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Зорій Н. М. 
До питання вдосконалення інструментарію бюджетного контролю [Електронний ресурс] / Н. М. Зорій, Н. Г. Мельник // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Економіка. - 2013. - Вип. 23. - С. 161-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2013_23_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.457 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Зорій Н. М. 
Нецільове використання бюджетних коштів: теоретико-прагматичний аспект [Електронний ресурс] / Н. М. Зорій, І. В. Данилюк // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 17. - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2011_17_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.626 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Данилюк І. 
Фінансова звітність: аналіз вимог міжнародних стандартів та подальші напрями адаптації національної системи обліку до МСФЗ [Електронний ресурс] / І. Данилюк, Н. Зорій // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 1. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.467 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Зорій Н. 
Методологічні проблеми в психології та критерії наукового знання [Електронний ресурс] / Н. Зорій // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2014. - № 1. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apcnim_2014_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.937 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Зорій Н. 
Розв’язання проблеми цілісності в гештальт психології [Електронний ресурс] / Н. Зорій // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2014. - № 4. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apcnim_2014_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Зорій Н. 
Історія розвитку кафедри психології та соціології [Електронний ресурс] / Н. Зорій, А. Борисюк, М. Тимофіїва // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2014. - № 4. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apcnim_2014_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.563 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Зорій Н. М. 
Аналіз сучасного стану нормативно-правового підґрунтя модернізації бухгалтерського обліку в державному секторі економіки [Електронний ресурс] / Н. М. Зорій, І. В. Данилюк // Фінансовий простір. - 2015. - № 1. - С. 151-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fin_pr_2015_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Зорій Н. 
Особливості вивчення соціальної перцепції в соціальній психології [Електронний ресурс] / Н. Зорій // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2015. - № 1. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apcnim_2015_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.385 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Зорій Н. 
Філософсько-методологічні проблеми соціальної психології [Електронний ресурс] / Н. Зорій // Науковий вісник Чернівецького університету. Філософія. - 2013. - Вип. 646-647. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_fil_2013_646-647_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.015 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Мельник Н. Г. 
Організаційні аспекти створення та реєстрації бюджетних установ [Електронний ресурс] / Н. Г. Мельник, Н. М. Зорій // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2014. - Вип. 16. - С. 217-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2014_16_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 845.671 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Зорій Н. 
Соціально-філософські аспекти гештальт-психології [Електронний ресурс] / Н. Зорій // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2015. - № 4. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apcnim_2015_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Зорій Н. М. 
Адаптація плану рахунків в бюджетних установах до вимог стандартизації обліку в державному секторі економіки [Електронний ресурс] / Н. М. Зорій // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(1). - С. 182-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_2(1)__46
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.456 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ломакіна Ю. В. 
Про-екологічне виховання студентів-медиків в освітньому просторі [Електронний ресурс] / Ю. В. Ломакіна, М. П. Тимофієва, Н. І. Зорій, Л. Я. Федонюк, О. І. Павлюк, К. І. Яковець, Т. С. Щудрова // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 213-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2020_24_1_31
Проаналізовано й обгрунтовано методичні підходи щодо екологічного виховання у вищому навчальному закладі; визначено ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Мета роботи - дослідити й удосконалити методичні підходи щодо екологічного виховання в освітньому просторі; визначити ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Проведено аналіз даних та опрацьовано сучасні наукові досягнення за даною темою в джерелах новітньої літератури. У 2020 р. проведено дослідження, в якому взяли участь 160 студентів 1-х, 2-х курсів медичних факультетів освітнього ступеня "Магістр" Буковинського державного медичного університету. Застосовано методи спостереження, бесіди, анкетування. У даній роботі виділені основні дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. Результати анкетування показали, що самооцінка рівня здоров'язберігаючої компетенції студентів є високою (85 %). Студенти-медики усвідомлюють важливість пропаганди здоров'язбережувального середовища. Респонденти (92 %) висловили відверте бажання брати участь у заходах і підвищенні рівня власної здоров'язберігаючої компетенції. Брали участь у здоров'язбережувальних заходах 69 % студентів. Щодо конкретних дій стосовно сортування сміття 50 % респондентів відповіли, що іноді сортують сміття, доволі великий відсоток (35 %) не сортують і тільки 15 % приділяють увагу упорядкуванню сміття. Висновки: у результаті теоретико-методологічного дослідження висвітлено основні проблемні питання екологічного виховання. Методичними підходами, щодо ефективності екологічного виховання в освітньому просторі, є формування та розвиток у студентів-медиків здоров'язберігаючої компетентності. Визначено й обгрунтовано дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. З'ясовано, що практична реалізація завдань і мети екологічної освіти у вищих навчальних закладах грунтується на: засадах взаємозв'язку теоретичних знань із практичною діяльністю студентів у цій сфері; включенні екологічних аспектів у структуру предметних, спеціальних узагальнюючих тем; використанні проблемних методів навчання; поєднанні аудиторної і позааудиторної природоохоронної роботи.Проаналізовано й обгрунтовано методичні підходи щодо екологічного виховання у вищому навчальному закладі; визначено ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Мета роботи - дослідити й удосконалити методичні підходи щодо екологічного виховання в освітньому просторі; визначити ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Проведено аналіз даних та опрацьовано сучасні наукові досягнення за даною темою в джерелах новітньої літератури. У 2020 р. проведено дослідження, в якому взяли участь 160 студентів 1-х, 2-х курсів медичних факультетів освітнього ступеня "Магістр" Буковинського державного медичного університету. Застосовано методи спостереження, бесіди, анкетування. У даній роботі виділені основні дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. Результати анкетування показали, що самооцінка рівня здоров'язберігаючої компетенції студентів є високою (85 %). Студенти-медики усвідомлюють важливість пропаганди здоров'язбережувального середовища. Респонденти (92 %) висловили відверте бажання брати участь у заходах і підвищенні рівня власної здоров'язберігаючої компетенції. Брали участь у здоров'язбережувальних заходах 69 % студентів. Щодо конкретних дій стосовно сортування сміття 50 % респондентів відповіли, що іноді сортують сміття, доволі великий відсоток (35 %) не сортують і тільки 15 % приділяють увагу упорядкуванню сміття. Висновки: у результаті теоретико-методологічного дослідження висвітлено основні проблемні питання екологічного виховання. Методичними підходами, щодо ефективності екологічного виховання в освітньому просторі, є формування та розвиток у студентів-медиків здоров'язберігаючої компетентності. Визначено й обгрунтовано дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. З'ясовано, що практична реалізація завдань і мети екологічної освіти у вищих навчальних закладах грунтується на: засадах взаємозв'язку теоретичних знань із практичною діяльністю студентів у цій сфері; включенні екологічних аспектів у структуру предметних, спеціальних узагальнюючих тем; використанні проблемних методів навчання; поєднанні аудиторної і позааудиторної природоохоронної роботи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.029 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського